Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Jeżyki

150x110

1 października br. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki,  nawiązująca do akcji promocyjnej „Poznaj przyjemność totalną!”, prowadzonej wiosną br.

Kampania ma na celu promocyjne wsparcie działań sprzedażowych, zaplanowanych dla marki Jeżyki na tegoroczną jesień. Spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych (Polsat Paczka, TVN Pakiet Kobiecy).

Przekaz piętnastosekundowego spotu koncentruje się na unikalnych cechach produktu. Podkreśla takie atrybuty herbatników jak: różnorodność składników, dzięki którym Jeżyki dostarczają konsumentom wyjątkowych  wrażeń smakowych i sensorycznych oraz oryginalność „najeżonego” kształtu ciastka. Spot eksponuje także produkty marki, wprowadzone do sprzedaży w ostatnim czasie: ciastka Jeżyki Dark, oblane ciemną czekoladą, dostępne w dwóch smakach: Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry. Dodatkowo, film prezentuje szeroką gamę smaków ciastek Jeżyki w czekoladzie mlecznej.

 

W czasie trwania kampanii telewizyjnej, dla marki Jeżyki będą realizowane także inne działania wizerunkowe i handlowe. Stacja TVN Turbo wyemituje program o produkcji ciastek w ramach cyklu „Polak potrafi”, a w sklepach pojawią się atrakcyjne ekspozycje produktowe oraz gazetki promocyjne.

 

Kampania reklamowa będzie wspierana akcjami handlowymi w obu kanałach sprzedaży, tradycyjnym i nowoczesnym.

 

 

Start kampanii: 1 października 2012

 

Agencja reklamowa: 4FRAME Sp. z o.o.

 

Dom mediowy: Universal McCann.